Toggle navigation
The Symptoms
Performances
Films
More Symptoms
Symptoms_Lab
Youth Division
Archives
The Company
About Us
Symptoms Studio
Awards
Our Partners
Documents
Blog
Gallery
Press
Contact
The Symptoms
Performances
Films
More Symptoms
Symptoms_Lab
Youth Division
Archives
The Company
About Us
Symptoms Studio
Awards
Our Partners
Documents
Blog
Gallery
Press
Contact
Press
Filter:
All
Interview
Review
Report
Announcement
Search:
Search
1
2
3
4
5
Next
Proics Lilla: Varjúnak varjú a fia
Croon or Croak A Community Performance with Twelve People Who Have Lost Their Vocations, and a Bird
...Az előadás tulajdonképpen arról a folyamatról szól, amely alatt ők tizenketten együtt dolgoztak Szabó Rékával, hogy elmondják, hogyan adták fel a munkájukat. A hivatásukat. Az előadás így meg is jelenít történeteket, kommentálja őket, illetve beavatja a nézőt a közös munka részleteibe – ez felmutatja, majd közös élménnyé szintetizálja a személyes tapasztalatokat. A játszók érzéseinek kimutatása helyett az igazságuk artikulálása válik meghatározóvá, amely aztán a nézőben vált ki erős érzéseket...
Németh Fruzsina Lilla: Nem minden veszett el
Croon or Croak A Community Performance with Twelve People Who Have Lost Their Vocations, and a Bird
Szabó Réka, a Tünetből a független színházi szcénát egyre jobban sújtó körülmények miatt Szünet Együttessé változó társulat vezetője és Kánya Kinga szociológus beszélgetésével indul az esemény. Szabó rendezőként, Kánya konzulensként készíti elő a közönséget a közösségi színházi előadásra.
Herczog Noémi: Saját jogon
Croon or Croak A Community Performance with Twelve People Who Have Lost Their Vocations, and a Bird
A Kárban szereplő embereket is megütötték, de az előadás alapján nekik még fáj. Nincs ebben semmi meglepő, és nem is a csillogást gyászolják, hanem – többnyire – az életük értelmét adó gondoskodást. Szabó Réka jó döntést hozott, amikor saját gyásza helyett másokéra irányította a figyelmét. A probléma átkeretezése helyett ő ellentétes útra, a dühre fókuszál, mint aki maga se nyugodott bele a helyzetébe. Az előadás legerősebb vonása az a játék, ahogyan belátást enged a próbafolyamatba, és az ott megtörtént felismerésekből farigcsál jeleneteket.
Puskás Panni: Független horror
The symptoms - reality in the basement
A kamera horrorfilmes zenére imbolyog a Trafó alagsora felé a Tünet Együttes A tünetegyüttes című filmre adaptált előadásában. Lent valami igazán szörnyű dolog várja: a független színház elmúlt harminc éve.
Tompa Andrea: Volt idők
The symptoms - reality in the basement
Kitika A tünetegyüttes filmváltozatáról. A film azonban olyasmit is tud, amit a színház nem: egészen közelivé válni. (...) Hozzám beszélnek, és csak nekem.
Modern Dance by The Symptoms
Head first - or The Contractions of Expanding Time
We don’t remember how we were born, and we won’t be able to tell the story of our dying. Giving birth is an equally elementalborderline event, outside real space and time — a rarefied experience. In their production, The Symptoms attempt to recall, unravel and articulate this experience of childbirth, using body parts, words, and images.
1
2
3
4
5
Next